Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş & Teslimat

Teslimat seçenekleri, teslimat adresinize bağlı olarak sistem tarafından belirlenmektedir. Sipariş sürecinde, mümkün olan en geniş kapsamlı alternatifleri sizlere sunulmak için çaba sarf edilmektedir. Bunun yanında "Ücretsiz Kargo" gibi durumlarda, kargo firması Kibamo tarafından belirlenmektedir.

Siparişinizin teslimat ücreti, sepetinizdeki toplam tutara ve çeşitli senaryolara bağlı olarak değişebilmektedir. "Ücretsiz Kargo" imkanından yararlanmak için ise belirli bir tutarın üzerinde sipariş vermeniz ve siparişinizin "Ücretsiz Kargo" için uygun olması gerekmektedir. Bu sınıra ulaşan siparişlerinizde ve uygunluk koşullarında ise teslimat ücreti ödemezsiniz. Bunun dışında, sipariş sürecinin başında teslimat ücreti tarafınıza önceden belirtilir, böylece tam bir şeffaflık sağlanır.

Siparişinizin teslimat süresi, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Kibamo, her zaman mümkün olan en hızlı teslimatı sağlamayı amaçlamaktadır. Teslimat süresi, sipariş sürecinde "Teslimat Seçenekleri" aşamasında size belirtilir ve bu tahmini süreyi yansıtmaktadır. Ancak, teslimatın operasyonel koşulları, teslimat adresinizin konumu veya hafta içi/hafta sonu sipariş verme durumunuza bağlı olarak bu süre değişebilmektedir.

Siparişiniz, belirttiğiniz teslimat adresine ve tarafınızdan belirtilen kişiye teslim edilmektedir. Genellikle siparişleriniz, seçtiğiniz teslimat yoluyla tek bir seferde size iletilir. Ancak, bazı durumlarda siparişleriniz farklı paketlere bölünerek ve farklı gönderiler olarak size ulaştırılabilir. Örneğin, bir siparişiniz, A kargosu ve B kargosu gibi farklı firmalarla gönderilmek üzere 2 veya daha fazla pakete ayrılabilir. Ürünün büyüklüğü veya özelliklerine bağlı olarak, bu durum belirlenir. Siparişlerinizi takip etmek ve teslim edilme durumu için, "Siparişlerim" sayfasına girerek ilgili siparişinizin detay sayfasına ulaşabilirsiniz.

Siparişinizi bir çok farklı şekilde takip edebilirsiniz. Bir hesabınız bulunuyorsa, "Siparişlerim" sayfasına girerek ilgili siparişinizin detay sayfasından, siparişinizin detaylarına ulaşabilirsiniz. Bu sayfada, siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Hesabınız bulunmuyorsa veya giriş yapmadıysanız, "Sipariş Takip" sayfasından siparişinize bağlı olan e-posta ve sipariş kodununuz ile de siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Bu adımları takip ederek siparişinizin durumunu ve teslimat süreci hakkında kolaylıkla bilgi sahibi olabilirsiniz.

Paketinizin teslim alınması sırasında dikkate almanız gereken önemli noktalar bulunmaktadır. Her şeyden önce paket üzerinde herhangi bir hasar fark ederseniz, lütfen teslimat firmasının ilgili tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almayın. Gerektiği durumlarda da teslimat firmasının görevlisi gözetiminde paketi açıp içeriğini kontrol etmeniz de önemli olabilir. Herhangi bir eksik, hasar veya yanlış tespit ettiğinizde, bizimle hızla iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bu şekilde, teslimatta oluşabilecek herhangi bir sorunu derhal tespit ederek, gerekli önlemleri alabilir ve sorunu çözebiliriz. Ayrıca, paketin içeriğinin tam ve sağlam olduğundan emin olduktan sonra teslimat işlemi tamamlanmış olacaktır. Siparişinizin teslimatı sırasında dikkat etmeniz gereken diğer önemli faktörlerden bazıları da aşağıdaki gibidir:
  • Adres ve Kişi Bilgileri: Teslimat adresinizi ve alıcı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde sağladığınızdan emin olun. Bu, paketinizin doğru adrese ulaşmasını sağlar.
  • Teslimat Süresi: Siparişinizin tahmini teslimat süresini dikkate alın. Siparişinizi takip ederek, yaklaşık teslimat zamanlamasını hesaplayabilirsiniz.
  • İçerik Kontrolü: Paketi teslim aldıktan sonra, hemen açarak içeriğini kontrol edin. Sipariş ettiğiniz ürünlerin eksiksiz ve sağlam olduğundan emin olun.
  • Eksik, Hasarlı veya Yanlış Ürün Durumu: Siparişinizde herhangi bir eksik, hasar veya yanlışlık tespit ettiğinizde, derhal Kibamo'ya ve teslimat firmasına bilgi verin. Sorunu bildirerek, gerekli düzeltmelerin yapılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Teslim Tutanakları: Teslim alırken, gerekli durumlarda teslim tutanağını dikkatlice doldurun. Hasarlı veya eksik ürünlerle ilgili detayları belirtmek önemlidir. Bu belge, ileride olası ihtilafların çözümünde yardımcı olabilir.
Unutmayın, teslimat sürecinde dikkatli olmak ve herhangi bir sorunu hızlı bir şekilde bildirmek, sorunların çözülmesine yardımcı olur ve sizin memnuniyetinizi sağlar.

Eğer siparişinizde eksik bir ürün olduğunu fark ederseniz; İlk olarak, siparişinizin birden fazla teslimat veya kargo firmasıyla gönderilip/gönderilmediğini kontrol edin. "Siparişlerim" sayfasındaki ilgili siparişinizin detay sayfasından veya "Sipariş Takibi" sayfasından teslimat takibini yaparak, siparişinizdeki ürünlerin farklı paketlere bölünme durumunu kontrol edebilirsiniz. Örneğin, siparişinizdeki bir ürün, başka bir pakette bulunabilir. Bu durumu dikkate alarak paket içeriğinde arama yapmanız önemlidir. Eksik, hasarlı veya yanlış bir ürün tespit ettiğinizde, derhal Kibamo ile iletişime geçin. "İletişim" sayfamızdan, sipariş numaranızı belirterek ve durumu açıklayan bir form gönderebilir veya sipariş asistanlarımızla iletişim kanallarımızı kullanarak durumu bildirebilirsiniz. Eksik, hasarlı veya yanlış ürün bildiriminizde, şirket politikamız gereği tüm teslimata hazırlık süreci incelenecektir. Bu şekilde, olası bir eksik, hasar veya yanlışlık durumunda kaynak tespiti yapılabilir ve sorunun çözümüne yönelik adımlar atılabilir. Gerekli incelemeler ve kontroller yapıldıktan sonra size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Garanti

Tüm ürünlerimiz, ithalatçı veya imalatçı tedarikçilerimizin sağladığı güvence altındadır. Bu güvence kapsamı, genellikle 2 yıldır. Bu garanti süresi, ürünlerimizin kalitesi konusunda size ek bir güven sağlamayı amaçlar. Ayrıca garanti süresi, ürünlerimizin iyi ve tam durumda size ulaşmasının yanı sıra, uzun vadeli kullanımınızı desteklemek amacıyla önemlidir. Garanti süresi boyunca, ürünlerimizde herhangi bir imalat hatası veya malzeme kusuru tespit edilmesi durumunda, gerekli onarımlar veya değişimler Kibamo gözetiminde tedarikçilerimiz tarafından gerçekleştirilir. Bu süre içinde oluşabilecek arızaların giderilmesi veya ürünün tamir edilmesi için müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hızlı ve etkili çözümler sunmaktayız.

Garantiye göndermek istediğiniz bir ürünle karşılaştığınızda, aşağıdaki adımları izleyerek çözüm bulabilirsiniz:
  • Ürününüzü, faturası veya garanti belgesiyle birlikte markanın en yakın servisine/iş ortağına teslim edebilirsiniz. Bu servisler/iş ortakları, garanti belgesi veya ürün kullanım kılavuzunda yer alan bilgilerden ulaşabileceğiniz adreslerdir.
  • Servis bilgilerine, ürünün garanti belgesi veya kullanım kılavuzunda yer alan kaynaklardan ulaşabilirsiniz. Bu bilgiler, size en yakın yetkili servis noktasını belirlemenizde yardımcı olacaktır.
  • Eğer yetkili servise ulaşım imkanınız yoksa, bazı markalar için garanti kapsamında değerlendirmek istediğiniz ürünleri bize gönderebilirsiniz. Bu durumda, ürünleriniz adınıza yetkili servise yönlendirilir ve sonuç beklenir. Bu süreçte, ürünlerin güvenli bir şekilde gönderilmesi ve takip edilmesi sağlanır.
  • Garanti kapsamındaki ürünü mümkün olduğunca doğrudan yetkili servise götürmeniz veya göndermeniz, daha hızlı sonuç almanıza yardımcı olur. Yetkili servis ile yaşadığınız herhangi bir problem durumunda, bize başvurarak destek alabilirsiniz.
Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, arızalı ürünlerin çözüme kavuşturulmasında size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Asistanlarımız, deneyimleriyle sizlere rehberlik edecek ve herhangi bir sorun durumunda size destek sağlayacaktır.

Satın alacağınız veya aldığınız bazı ürünler garanti kapsamında olmayabilir. Aşağıda belirtilen ürün grupları genellikle garanti kapsamında değerlendirilmez:
  • Oyuncak ve Kitaplar
  • Kişisel Bakım Ürünleri (Krem, şampuan, sabun ve benzeri kişisel kullanım ürünleri)
  • Tüketilebilir Ürünler (Bebek maması, takviye gıda ve içecek benzeri tüketilebilir ürünler)
  • Hijyen Ürünleri (Bez, ped, emzik, biberon, meme koruyucu, temizleme mendilleri ve benzeri hijyen ürünleri)
  • Aksesuarlar (Bebek arabası aksesuarları, bebek taşıma çantaları ve benzeri ürünler)
  • Kozmetik Ürünler (Kolonya, parfüm ve benzeri kozmetik ürünler)
Yukarıda belirtilen ürünler genellikle garanti kapsamı dışında yer almaktadır. Ancak, her ürün ve marka için garanti koşulları farklılık gösterebilir. Bu nedenle, müşterilerimize ürünlerin garanti ve iade politikalarını önceden kontrol etmelerini öneririz. İşletmenizde müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, bu bilgileri açık bir şekilde müşterilere sunmanız önemlidir.

Yayınlanma: 20/06/2023

Çerezler Hakkında

Mümkün olan en iyi alışveriş deneyimini sunmak için çerezleri kullanıyoruz.
Daha fazla bilgi için; Gizlilik Politikası